Tydzień Misyjny ŚDM w parafii

Środa 20.07.2016r.

Ok. godz. 18 powitaliśmy naszych francuskich gości z diecezji Bordeaux. Po krótkim nabożeństwie w kościele udali się na noclegi i wyczekiwany po długiej podróży odpoczynek.

Czwartek 21.07.2016r. Dzień turystyczny

Rozpoczęliśmy o godzinie 9 w naszym parafialnym kościele. Najpierw modlitwy poranne, potem Msza święta i posiłek. Potem zwiedzanie Nowego Wiśnicza, zakończone wieczornym koncertem na zamku.

Piątek 22.07.2016r. Dzień pielgrzymkowy

Rozpoczęliśmy o godzinie 9 w naszym parafialnym kościele. Najpierw modlitwy poranne, potem katecheza o powołaniu i posiłek. W międzyczasie tańce i zabawy. Potem wyruszyliśmy z Nowego Wiśnicza, pielgrzymując do sanktuarium świętego Szymona w Lipnicy. Tam uroczysta Eucharystia przy ołtarzu polowym, a potem koncert zespołu Nazaret. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy apelem maryjnym na rynku lipnickim.

Sobota 23.07.2016r. Dzień wspólnoty

Rozpoczęliśmy o godzinie 9 w naszym parafialnym kościele. Najpierw modlitwy poranne, potem krótkie rozważanie Pisma Świętego. Potem wizyta w Ośrodku Edukacji Regionalnej i zabawy przy kościele. Potem smaczny obiad i wyjazd trzema autokarami z dekanatu na Diecezjalny Dzień Wspólnoty do Starego Sącza (ponad 20 tysięcy ludzi, w tym 5,5 tysiąca gości z zagranicy).

Niedziela 24.07.2016r. Dzień u Rodzin

Niedziela rozpoczęła się uroczystą Eucharystią o godz. 11.00. Liturgia była w dwóch językach: polskim i francuskim. Następnie obiad u rodzin. Wieczór przeżywaliśmy wraz z gośćmi z Nowego Wiśnicza przy remizie na Małym Wiśniczu dzięki gościnności OSP Wiśnicz Mały. Koło Gospodyń Wiejskich przygotowało różne smakołyki, za co jesteśmy im serdecznie wdzięczni. I tak przy kiełbasce, tańcach i dobrej muzyce przyszedł czas wieczornego apelu. Przeżyliśmy go w klimacie pielgrzymkowym.

Poniedziałek 25.07.2016r. Odjazd do Krakowa

Pożegnania nadszedł czas. Merci.